Carmen Brumă, cazată în același hotel cu Jennifer Lopez, Naomi Campbell și Pique

5 minute
Publicat:
Actualizat:
Autor: Redacția actualitate.net

Carmen Brumă a avut parte de patru zile de vis în Emirate, unde a experimentat sporturi care i-au crescut adrenalina la maximum. Prezentatoarea Antena 3 a trăit clipe de mare intensitate. Ea a fost cazată la una dintre cele mai wow cazări din Dubai, fix în hotelul Palazzo Versace, în care au stat și Jennifer Lopez, Naomi Campbell și Pique.

Carmen Brumă, răsfățată în hotelul în care s-au cazat și Jennifer Lopez, Naomi Campbell și Pique

Nu doar starurile de peste hotare se pot caza la hotelurile de 5 stele + din Dubai, și vedetele din România au acces la astfel de locații de lux. Pentru patru zile, hotelul Palazzo Versace din Dubai i-a fost casă celebrei Carmen Brumă, unde s-a simțit ca în paradis.

„Mi-am dorit să stau aproape de zona de downtown, lângă principalele atracții, așa că am ales să mă cazez la Palazzo Versace, despre care am aflat ulterior că este și hotelul unde au stat vedete precum Jennifer Lopez, Naomi Campbell, Nikki Minaj, Robert De Niro Gerard Pique sau, bineînțeles, Donatella Versace, care este și Creative Director al hotelului, fiind responsabilă de amenajarea sa absolut superbă.

La Palazzo Versace am experimentat pentru prima dată și gastronomia iraniană, deoarece unul din restaurantele sale, Enigma, are un astfel de specific. Am mers și la spa-ul celebrul Versace, iar în ultima seară am participat la un eveniment exclusivist, în cadrul hotelului, ce a marcat începutul perioadei de Ramadan, și la care au participat foarte multe vedete locale, influenceri și presă și la care a cântat cea mai celebră artistă din regiune, Haifa Wehbe.”, povestește Carmen Brumă.

Carmen Brumă și-a depășit limitele în Dubai!

Carmen Brumă este un model pentru femeile din România, căci promovează un stil de viață sănătos, a lansat chiar și câteva cărți în această direcție, iar sportul este prietenul ei cel mai bun la pachet cu grija pentru alimentație.

Aflată în Dubai, vedeta TV a experimentat lucruri noi, printre a condus un ATV în deșert, a coborât pe un topogan de sticlă la 220 de metri înălțime, denumit Glass Slide, a făcut hiking pe munții stâncoși și a condus o barcă cu motor pe un lac cu ape azurii. Despre toate astea povestim mai jos. A avut și ajutor, așa că echipa de ghizi de la Orient Tours a stat la dispoziția ei.

„Am avut un city break în Dubai, exact pe gustul meu: cu foarte multă mișcare, o vacanță dinamică, am vizitat, am mers pe platformă de sticlă la înălțime, m-am dat pe topogan de sticlă la 220 de metri deasupra orașului, am urcat pe munții stâncoși, am parcurs trasee montane printre livezile de curmali, am condus barca cu motor într-un peisaj de vis, am mers cu ATV-ul în deșert, am experimentat gastronomie diversă, dar sănătoasă, inclusiv pe zborul flydubai la venire și la întoarcere, și am participat și la un eveniment absolut superb, la hotelul Palazzo Versace la care am stat, ce marca începutul perioadei de Ramadan, la care a cântat cea mai celebră artistă din regiune, Haifa Wehbe. Mi-a păcut foarte mult toată experiența și am de gând să revin, alături de familie, în Dubai, pentru mai multe zile, probabil la începutul verii”, a povestit Carmen Brumă.

Carmen Brumă, experiență uimitoare deasupra Dubaiului

În prima zi a itinerariului, Carmen a vizitat Sky Views Observatory, un complex amenajat la etajul 53 al unui zgârie nori de lângă Burj Khalifa.

„La Sky Views Observatory mi-am înfruntat teama de înălțime și am mers pe o platformă de sticlă la peste 220 de metri deasupra Dubaiului. Practic, sub tălpile tale, vezi autostrăzile pe care circulă mașini. Este o senzație foarte interesantă. Bineînțeles, că totul este extrem de sigur, sticla proiectată fiind deosebit de groasă și rezistentă.”, declară Carmen Brumă.

A doua zi, vedeta a mers la Hatta, un loc special, la 1 oră și jumătate distanță cu mașina de Dubai, unde, între munții stâncoși, se află un lac de acumulare cu apă azurie, pe care poți face caiac sau să mergi cu barca cu motor.

„M-am interesat dinainte de un loc unde să te bucuri de natură și să practici diverse sporturi, așa cum îmi place mie. Am descoperit că, la o oră și jumătate de mers cu mașina de Dubai, se află Hatta, o zonă foarte frumoasă, situată între munții stâncoși.

Acolo a fost amenajat un lac de acumulare pe care poți face caiac sau să mergi cu barca cu motor. Am condus pentru prima dată o astfel de barcă. Este un loc foarte liniștit unde te poți relaxa, în mijlocul lacului, admirând natura care te înconjoară. Interesant este că aici vin foarte mulți oameni în timpul verii pentru că este o zonă mai ferită de căldura excesivă din deșert.”, adaugă vedeta.

Carmen Brumă, prezentă la un eveniment exclusivist

În ultima seară în Dubai, Carmen Brumă a participat la un eveniment exclusivist, organizat la Palazzo Versace, ce a prilejuit începutul perioadei de Ramadan.

„Ultima zi am rezervat-o relaxării la hotel. Am stat la plajă, la piscină, am mers la spa, iar seara am participat la un eveniment exclusivist, organizat la Palazzo Versace, ce a prilejuit începutul perioadei de Ramadan. Au fost 500 de invitați, printre care celebrități locale, influenceri, presă, și am asistat la un concert oferit de cea mai celebră artistă din regiune, Haifa Wehbe, o artistă din Liban, foarte apreciată, și care arată absolut senzațional la cei 51 de ani ai săi. Nu i-aș fi dat mai mult de 35 de ani. A fost superb totul și evenimentul s-a încheiat cu un foc de artificii splendid, deasupra apei, în fața hotelului Palazzo Versace. Am avut patru zile de neuitat și am de gând să revin cât de curând, alături de familie.”, a conchis Carmen Brumă.